Logo for HeyCrowd
1
0
5150-16-question

A lighthearted moment from a children's bible. I can't even.

35 votes

Asked almost 3 years ago by picture of the user who created this survey 👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 to Icon of the crowd (category) this question was asked to Everyone 15-18
Send
1 likes
sort comments by :

popular

recent
5712-18-493584126-profile-54045-0
WHAT THE HECK! THAT'S A CHILDREN'S BIBLE AND THERE'S INAPPROPRIATE WORDS FOR CHILDREN?
almost 3 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
sums up christianity
almost 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@ᐃ♡qυσтє-gιяℓ™♡ᐃ I think the message is a helluva lot worse than the words....like seriously
almost 3 years ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
when I was a kid, I saw the word rape in the bible, and I thought that it meant hugging without permission
almost 3 years ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
But that is kind of fucked up lol
almost 3 years ago
Reply
0
0
5113-17-441824597-profile-1050176-0
A
Oh yeah, there's loads of heartwarming stories of rape, murder 'n' mayhem in the good ol' Bible... Elisha and the young boys who tease him, the foreskins story, Lot's wife, Lot's daughters having their way with him... I could go on and on. Good times!
almost 3 years ago
Reply
0
0
5384-23-465263157-profile-59740-0
that's really in the bible
almost 3 years ago
Reply
0
0
5113-17-441824597-profile-1050176-0
A
@Schultzy Genesis 19:1-8. And the lovely children-mauling story is 2 Kings 2:23-24. Do a Google search on this stuff; the Bible is a book I wouldn't let my kids read.
almost 3 years ago
Reply
0
0
5712-18-493584126-profile-54045-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 uhhhhh, yeah…
almost 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@A Yea, it's really screwed up :/ I still like religion though and kinda wanna read the bible through, but to learn about it, interpret it in my own ways, and form my own opinions from it, not because I think the bible is fact and exemplifies the perfect way of living and whatnot- that's BS. Too bad my attention span it too short to read
almost 3 years ago
Reply
0
0
5320-2-459656354-profile-265758-0
Okay, so let me make this straight. I'm an atheist, but because of this I kinda wanna read the bible just because of how fucked up it is XD
over 2 years ago
Reply
0
0
5316-16-459362018-profile-844752-0
😂 leave these men alone, but you can take my virgin daughters. Look at the guys in the pic!!! Their toungue a are hanging out. Was this seriously meant for children?!?!
over 2 years ago
Reply
0
0
5417-0-468030842-profile-1180127-0
WTF
over 2 years ago
Reply
0
0
6098-19-526937858-profile-1085687-0
99
This is obviously altered by the reign of evil in the world and changed wat it says. Before their reign the bible showed the TRUE words of the bible and the true God and Christ
over 2 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@Michael Bagdasarian How exactly are we supposed to know what's God's true word and what isn't if the only source we have is a corrupted book translated and rewritten multiple times by man? The Bible is ridiculously unreliable. For example, in the original language it was written in, the word for "sex" was the same as the word for "to have kids", so for all we know God was giving us all a bio lesson and saying two men can't have kids, not sex. It's a completely unreliable source and how people accept it as fact baffles me
over 2 years ago
Reply
0
0
5691-23-491785398-profile-1293445-0
HOLY CRAP THAT IS FUCKED UP!!!
over 2 years ago
Reply
0
0




Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator