Logo for HeyCrowd
13
6
Question%2f5592-16-question-7c992aee-34a2-4042-8e8f-fb02ccc61d3e

Is the shirt too small on me?

415 votes

Asked about 1 year ago by picture of the user who created this survey katiekat to Icon of the crowd (category) this question was asked to Hot or Not
Send
13 likes
sort comments by :

popular

recent
5707-3-profile-477722
Here's another one! You don't care about your shirt, you just wanna post a pic with you wearing a crop top without a bra on
about 1 year ago
Reply
4
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 amen
about 1 year ago
Reply
0
0
5650-22-488240366-profile-1981458-0
yes
about 1 year ago
Reply
1
0
5044-22-435882481-profile-886238-0
It's just a style that some girls wear
about 1 year ago
Reply
2
1
5686-3-491283979-profile-1914202-0
It's obviously to small
12 months ago
Reply
1
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@🐷Gunnar🐺 *too
12 months ago
Reply
1
0
Sassy-bandit
shoot I said Nah but I meant Yea
12 months ago
Reply
1
0
Placeholder
makes you look like a slut
11 months ago
Reply
1
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
Oooo god no😳
about 1 year ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
should i do a question like this too?
12 months ago
Reply
0
0
5689-11-491572158-profile-139186-0
Yikes
12 months ago
Reply
0
0
5329-2-460434412-profile-1771783-0
it's a crop top right?
10 months ago
Reply
0
0
5781-2-499486994-profile-2160342-0
yup
9 months ago
Reply
0
0
5844-1-504926406-profile-2203315-0
yes. Sorry, but that is attention whore 101. Look good, though.
7 months ago
Reply
0
0
5844-1-504926406-profile-2203315-0
Anyone using the word "slut" and such - fuck them. And I didn't mean you were a whore. You have the body - too pretty, though. Be more subtle! Sorry if I sounded harsh.
7 months ago
Reply
0
0
Placeholder
@Nikki agree wit u
7 months ago
Reply
0
0
5582-22-482367111-profile-1085687-0
It's just fine
about 1 year ago
Reply
0
1
5582-22-482367111-profile-1085687-0
Looks good on u
about 1 year ago
Reply
0
1
5591-9-483096365-profile-2039242-0
@Michael Bag well thx lol
about 1 year ago
Reply
0
1
5774-0-498875616-profile-2155161-0
If it's a crop top, no, not too small. Ignore the haters.
9 months ago
Reply
0
1
5827-8-503484311-profile-2191348-0
looks fine
7 months ago
Reply
0
1




Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator