Logo for HeyCrowd
1
2
C1a07917-463a-4571-89b0-70e086aefacb-1626-0000018260575709

OMG! where can i find naked pictures of these hotties? They are making me wet. Help me! I really need to see it! Please!

99 votes

Asked 8 months ago by picture of the user who created this survey 💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️ to Icon of the crowd (category) this question was asked to Sex (+18)
Send
1 likes
sort comments by :

popular

recent
5705-21-492989057-profile-2088064-0
Who's your fav twin so far tho? Mines Grayson.
8 months ago
Reply
1
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@🌹🌷Beautina🌷🌹 Uh? Tf?! This is getting a little weird and personal now.😂 WHY IS THIS FIGHT STILL GOING ON I THOUGHT IT WAS OVER GOD DAMMIT!!??👿
8 months ago
Reply
1
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ because he keeps calling me fat and ugly which is not true. he's kinda annoying me
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 I think the bullying is going both ways and both if you are to blame tbh. Just both of you stfu. One of you say sorry or both of you say sorry. Just end this.😒
8 months ago
Reply
1
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Exactly it's just annoying now
8 months ago
Reply
1
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ I'm just making sure the score is even
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@daisy I'm not going to forgive him for calling me fat and ugly
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ daisey Derz is a rude child shes just defending herself from his rude comments😑
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy That exactly what I was thinking when I read that. I didn't even know wtf to think.
8 months ago
Reply
1
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
Lol! Me and bestie (the one in my profile pic) have been looking for it actually!! We can't find it tho so we think they must've deleted it😂😭
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
Yuck. What do these talentless dorks do?
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz they have big cocks. you don't
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Derz See you do stuff like that..that's why we get defensive.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Derz But in case you're wondering they make vines and funny YouTube videos. Btw the pic up there isn't real it's fan made apparently.
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
The one on the left kinda looks like Ashton Kutcher
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@🌹🌷Beautina🌷🌹you are very wrong, fatty.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz you gotta prove it
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@🌹🌷Beautina🌷🌹 and don't call me fat. I'm not fat. you are
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@TheUglyDuckling He's my favorite lol! That's Grayson. And yeah I guess e kinda does. I think he looks more like Dylan o' Brien than anything tho.😋
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ He could pass for his little brother😁
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@TheUglyDuckling Yeah that's true.👌
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@🌹🌷Beautina🌷🌹 how can I prove it? And you are clearly fat.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz somethings wrong with your eyes if u think I'm fat. post a pic of you tiny weinie and prove that it's big
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@🌹🌷Beautina🌷🌹 Haa!😂
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@🌹🌷Beautina🌷🌹you are a pedo too... You want to see my dick? Sorry, you won't have that privilege.
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@🌹🌷Beautina🌷🌹I'm just being honest about you, not being rude.
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@Evuhhh_ true. She's weird.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Derz I'm just tired of this childishness like hello people?! How tf old are you? 3? Probably. Now everyone just stfu before I cut a bitch.😝🔪
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz i have absolutely no interest with your cock. and even if i do, i still wont be able to see it because i don't have a microscope. and about calling me fat and ugly, where is honesty in that?
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@🌹🌷Beautina🌷🌹Ha ha😂
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@🌹🌷Beautina🌷🌹 Listen up please, and listen carefully. I mean no ill will or rudeness towards you when I say this, but like, seriously? You're like wayyy older than @Derz and you're having a comment war with him? With a little child? I mean seriously, does that make sense to you at all? It doesn't to me. I think this has been going on way to long. First of all: he's calling you fat and ugly. Okay? Well guess what? Only YOUR opinion of yourself matters. Second of all: There are bullies in the world. That's life. You just got to shake it off! (Lol that's not meant to be a Taylor swift reference) anyway seriously just ignore it and he will leave you alone. Right? @Derz because seriously leave
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
It alone. Please end this it's so fucking stupid.
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ Oh come on its funny😝
8 months ago
Reply
1
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@TheUglyDuckling ikr 😂
8 months ago
Reply
1
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@TheUglyDuckling It was funny at first but now it's just annoying.👌 Like seriously this has been going on for 4 days now. Don't you have better things to do? Like life?😂
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ Its Summer chu expect?
8 months ago
Reply
0
0
5683-13-491059578-profile-1771177-0
Loling @ that paragraph
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Derz This needs to stop. Tbh it's annoying, just like @Evuhhh_ said. It may be funny but it's disrupting some people and what you're saying to each other isn't the nicest things. Just stop and you don't even have to apologize, just ignore each other and DO NOT start some random fight about un-important shit. These little comment wars are so annoying and they have no purpose or meaning other than picking a fight. Just stop like seriously.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@MarleyMo My paragraph? Why?😂😂
8 months ago
Reply
0
0
5683-13-491059578-profile-1771177-0
@Evuhhh_ I dunno... Sometimes I really get into Internet conflicts but then I step back and I'm like wow what's the point of this. People who are stupid stay stupid... In other words you will get nowhere with this.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Thank you so much, girl!! I couldn'tve said it better. Sorry you had to get into it.💯🙈
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ No problem! And it's okay 😊💕💯
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@daisy @Evuhhh_ tell her to stop then. She keeps telling me my dick is "small" in every post & wants me to prove it's not true... but I won't show it to this fatass. Ew.
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Derz Yes, that's true but you started this whole thing I think you should end it and just ignore her
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz how can i stop if you yourself is still calling me fatass which is obviously not true. you need to go home, get a tweezer and use it to masturbate because it is so small.
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Ha ha he's glutton for punishment😂
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@TheUglyDuckling Yes he is rude but the thing is, is that it started off with him dissing MY fandom. Not either or yours. You guys brought yourselves into it and caused the situation to escalate. I don't blame you for stepping in but it still wasn't necessary. Yes I know she's defending herself but the thing is, is if she would just defend herself without saying rude comebacks then this situation would be over by now. It's just retarded. He said sorry to me
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@TheUglyDuckling If you asked nicely and didnt pound the kid with rude words, like he's doing with you he may actually say sorry. There is a way to tell someone you don't like what they're doing and that they're hurting your feelings in a more peaceful, simpler way. Yuh know that saying , "Kill them with kindness." yeah that actually works. I'm sorry he's suing rude things tho but honestly, stick and stones. :/
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Yes I know. It's been going on for days now and I feel like pulling my hair out and cutting a bitch😫😂
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ I'm still siding with Beautina he's a disrespectful brat😑
8 months ago
Reply
1
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Marley I know. That's exactly why I'm trying to make a point that this whole thing is stupid. And yet nobody gets the point..also @daisy as well has been trying to help so lol shout out to her😆💯💁👌
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Lol thanks 😂 I tried but I think some people just ignore paragraphs if they're too long so I'll have to write shorter now 😂😂💯
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Yes lol same😂😂
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@PrincessPuppyDerg Yes I didn't say don't be on her side. I'm not even @Derz side. I'm on @daisy's side😝 Anywho what in trying to say is he may be disrespectful but then again he's only 10z so I mean, he's not gonna be that mature considering his age.
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Ayee #TeamEvuhhh 😂 And that's true
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ Ha ha 10oz. More like 2 grams😂
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
A lot of 10 yr olds here have a shitty attitude. And anyone who's 10 and doesn't have an attitude don't harass me! I'm just saying most of the people who start fights are young boys or girls.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Yass! That's true af.👏💁😂
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@PrincessPuppyDerg Oh god. Really man? Don't you have a life? Go outside or something. Get a job, idk something. I go out a lot I don't just spend all my time on this thing causing trouble. Like fr, no offense towards you at all. I'm just an honest person.
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Lmao fr
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Lol I don't mean it in a rude way but like, seriously? I mean idk what else to do because I'm pretty sure after go through this comment war thing I'm brain dead. I literally lose all brain cells reading this stupid ass shit.😂 I'm about to call it quits.
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_Yah I like causing trouble & making stupid peoples lives miserable because they deserve it sometimes. Haa!😝
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@PrincessPuppyDerg So funny. I'm dying over here. Oh just stop. I'm so tickled. Ha.ha.ha.ha.😁 I'm so tired I think my heads gonna explode, not that it's important I just felt like sharing.
8 months ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@Evuhhh_ was that sarcasm?
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Same
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ Yah you better go to the Hospital it could be contagious 😐
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Ethan Defintely👌
8 months ago
Reply
0
0
5686-3-491283979-profile-1914202-0
you drink bleach
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@🐷Gunnar🐺 why you asked?
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@PrincessPuppyDerg Wha? 😌
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ 😝
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Lol I seriously love how you asked where you could find their nudes👌 I mean quite honestly I'm sure all the fandom lowkey wants to know, they just won't admit it😂
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ amen! 🙏🏻
8 months ago
Reply
0
1
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Do you know who Grayson and Ethan Dolan are?
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Yeah
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy That's so cool. Not very many people know who they are right now so it's pretty cool when I actually find someone who knows who they are haha😊
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Same 😊😂
8 months ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
are you the same beautina from 2 years back? Almost 3?
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@hushed i am
8 months ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
@💋✌🏻️Beautina💋 For fuck sakes bitch. Took your broke ass long enough to finally afford a new IPhone or IPod. Shit.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@hushed what are you talking about? i have had my 5s then upgraded to 6 plus 2 years ago. i still have the 6 plus tho
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@hushed who are you?
8 months ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻just joking ya fat twat. Point is that it took ya long enough to finally get ya fat ass back on.
8 months ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻The godliness of the godly.
8 months ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
@hushed *godliest
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@hushed ???
8 months ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
@daisy wtf daisy? What?
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
they are turning me on. I'm finger popping myself. ah! ah! ah! ah! ah! aaaaaaah! fuck me twins fuck me. ah! ah! ah! cum inside me twins. cum inside me. aaaaah! aaaaah! aaaaah! let me suck it! yummmm! schlurp...schlurp...schlurp...schlurp...schlurp...schlurp...schlurp...schlurp...schlurp...schlurp...glug glug glug glug glug! aaaaaah! delicioso! aaah! aaah! aaah! twins! aaah!
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Ha haaa😝
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Bruh. Wut the flipping fuck? Delicioso?😂 Bruh that's so fucking nasty like keep that to yourself😂
8 months ago
Reply
1
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ I'm sorry. i was really horny last night i could not help it
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Yeah that was disturbing😂
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
girls, admit it. you think about them when you finger yourself. ✌🏻️
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻Or use the shower head😁
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 I don't finger myself😂😂 Plus I've met them already and like that's just weird lmao😂
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ omg you're so lucky. but why not try fingering yourself. it feels great. i got addicted
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 They're actually pretty innocent and they're both shy😂
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ shy guys are good in bed
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Extremely😂💁
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
Oml why are we talking about this 😂
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@daisy well. i really like fingering myself
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Trust me we can tell you enjoy it😝 But yeah on my profile pic I have a picture with them I also saw them at target & they both follow me on snapchat and instagram. Also I wouldn't even know the first thing to do with the whole fingering so like...😂😷
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ omg. you're so lucky. i would have drag them straight to the restroom and give them a tongue bath if it was me.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ google how to finger.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Lol! I know🙉
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Lmao! It was tempting but then again they're super innocent and they wouldn't have done that anyway😂😂 and um...maybe like...never? No thanks. Idk about all that😂😂👌
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
nothings wrong with fingering yourself. it's healthy.
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 I don't think it's healthy, I mean fingers touch everything. They have dust and dirt on it.
8 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@daisy ofc it has to be clean
8 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@daisy wash your hands first
8 months ago
Reply
0
1
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Yeah true that. That's what I was thinking. Also did you know that the dolan twins just won Choice male webstar on the teen choice awards tonight?! Grayson was all ready eyed lol
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ IKKKKK
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy *teary
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 The thought of sticking a finger or fingers up my vagina is a little uncomfortable😂 Sounds painful and icky😂
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ ok. just use a dildo or a vibrator
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Using any of those make me uncomfortable and sound painful😂
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@daisy girl, you should start with small ones.
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
All this talk about girls masturbating is making my weenie hard😅
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@HellNoKitty lol 😂😂😂😂😂
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻thats why i keep talking about how i finger myself. it attracts the boys
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻Haaa😝
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Yesss! Exactly oh my gawd😂😂🙈
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@HellNoKitty Well. Isn't that just so pleasant to know. Good luck with that.👌
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ Can you give me a hand?😝
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@HellNoKitty(TB) lol
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@HellNoKitty(TB) Sure. Right after I'm done fingering myself and then I fly to moon. How about then?😂😉
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ Ooooo😦 *boing!! I wanna lick your finger😝
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Derz Where have you been? Lmao!😄 Lets not start this again tho okay?
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 That type if stuff just freaks me and @daisy out because it's just an uncomfortable sounding situation. Lol! Sorry.😆🙈
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ don't be shy. I'm proud of doing it
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Yup
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ It just gets me freaked
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@Evuhhh_ I took a break from all this drama... But Beautina is just too annoying.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz you are starting another drama. why am i annoying?
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@HellNoKitty(TB) Im sure you do😁
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Yeah same. I mean I've hear. That every girl does it eventually but like idk. The thought of it is unsettling🙈
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
70% of girls finger themselves. the 30% are all liars
8 months ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻so wouldn't that mean 100% girls finger themselves and 30% are just liars???
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@hushed in reality yes.
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@hushed she's just dumb af. Too much fat, too little brain.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz you're a cyberbully. I'm pretty and sexy and theres nothing you can do about it. how about you mind your own dick 🔬 <--- here a microscope to help you see it
8 months ago
Reply
0
0
5857-2-506054902-profile-1916571-0
@Derz rude
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Derz Dude just stop. DONT START THIS AGAIN! I mean WTF man?! She didn't say a single rude or negative thing about you. Hell, you never even came up. Please dont do this again. You are once again starting something that never should've started in the first place.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Hannah_Peyton Oh my gosh Madison Beer is so pretty! Her and Jack are so cute together💁
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Derz Didn't you just say you were taking a break from all this drama?
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Exactly what I was thinking.😌
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Okease just ignore him. And @Derz just stop. There's seriously no need. Life's too short to be rude and unhappy. We moved on. Why don't you do the same?
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@HellNoKitty(TB) You sext much?😂😂 here's some water. You sounded really thirsty.😜
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ i sext too
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Im pretty sure I already knew that.😝 I've done it a few times but it's kinda lame after awhile.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ why don't you try it with @HellNoKitty(TB). he probably got Skype too. pm him your kik
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ You're very pretty and he's handsome. i think thats a good match
8 months ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 I don't think he wants to go to jail anytime soon
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Ethan as long as he don't reveal his real identity.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Ethan we can do it too you know
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Im 17😂 Isn't he like mid 20's to late 20's? Sorry I did that once and ill never do it again. They always get attached. And it's we're when they're old.😂
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ I've never done it 😂 Neither me nor my boyfriend wants to do it, it's awkward and weird 😁😂
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Evuhhh_ *weird
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ np. when will you turn 18? ive been doing it for years because i got addicted. i like it when boys send me their dick pics. sometimes I'm on omegle
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy It is a little weird😂 Me and my bestfriend Taite (The blondie in like all my pics😂) do it together in class! Lmao! We don't ever get into it. We just think it's funny. I'd say I've only done sexting like 3 times😂🙈 Definitely better things to do in life though haha!
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Dicks are veiny and hairy. No thanks. I think I'll pass😂😂😁
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ woah woah woah! wait. all dicks are veiny and hairy. even my dildo has some fake veins.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 I know!😂😂😂 It was a joke. Girl I'm 17 I'm living life. I'm still living life to the fullest. Doesn't mean I'm gonna have sex and sext boys all the time. I do what I want.😂😘
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Preacch 🙌
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
i just posted a new question
8 months ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
this conversation is pretty damn entertaining
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 it definitely is
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 Beautina never fails to entertain
8 months ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 true shit
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 thanks
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 wtf is up with that gross booty pic in your pofile? EW. I just puked...
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz why are you looking at it? are you interested?
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 It's freaking funny.😂😌
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@daisy Now we have random ass people joining in on this!lmao! I wonder how many people are reading this but not commenting😂😂
8 months ago
Reply
0
0
5680-4-490767599-profile-1932799-0
@Evuhhh_ Probably a lot
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@DeadPoolDerggy do you remember my questions from few years ago? It reached up to 600+ comments.
8 months ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 pffft, that's nothing a question in here got 1,000.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@hushed that's nice. i wish heycrowd is still like that. it's kinda dead right now
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻yah
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 I just started this app and I can definitely agree with that😂 Im sure if I started the app earlier it would've been a lot less boring.
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 hell naw! And you killed HC...
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz wrong. i made this place fun. dumb
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Yeah you do😝
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@MickeyCat How old are you?😂 And like..you're a guy right?😂
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ I'm 2&1/2 in dog years & I'm a guy😝
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💏
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Oh my gosh😂😌😐
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@MickeyCat So you're probably around the age of 23?😆
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ Are you legal?😐
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@MickeyCat Im 17😐
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ You have to be 18
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@MickeyCat the way she speaks/write sound like she is matured enough
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@MickeyCat Im only 17 lol😂 So to answer your question. No I am not legal yet😌
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@MickeyCat Why? You wanting to do something? You attracted to me?😋
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Evuhhh_ Staaaap! You making my weenie hard😓
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ you cant blame him. you're pretty. no homo
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@MickeyCat Im sorry😏 Stop what? Making you attracted to me?😜
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ ive know him for years. he's very smart and he very sweet. and he's handsome. pls don't get me wrong. he is in my friendzone.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ he's my bro. I'm not attracted
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ and i would rather date a guy that is older than me because they are more mature and they know how to handle the relationship. but of course. they must have big cock before i date them
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Thanks😝 And I'm guessing he's not a Virgin? He seems like he's cute😌
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ have u seen his face? if he is not a virgin, that's good. that means he is bangable. I'm not a virgin either.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Also I could only read half of your paragraph because its not loading all the way🙈😆
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ i said there that they must have a big cock before i date them
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 your comments are funny. You talk like you will ever get a bf & marry & have babies. Get real, your bf for life will be your fingers...
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz said by you who don't even have a gf and will never have a gf because your dick is so tiny. i can see you're still mad that i turned you down
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻Hes totally in denial😂
8 months ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@Derz get out of Africa
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 No I haven't seen his face lmao😝
8 months ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@Evuhhh_ he has the face of an angel. You won't be able to speak or change your expression for five whole minutes because his sheer beauty will paralyze you
8 months ago
Reply
1
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Derz Go get a life! What is wrong with you? Leave @Beautina alone and go somewhere else. You're so damn jealous of her life. Here's a tip: If you go get yourself a life you'll be a much happier person. Thanks. Now leave. HC was much better when everyone thought you had left it. Please be nice and stop spreading negativity. 😑
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ he looks like honeybooboo
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Ethan Cool.
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@Ethan I've heard of it. My guy friends use it a lot😁
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Lmao😂😂❤
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
222 comments😂
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
Yuck! I don't look anything like that fat little brat. If anything, you look like a grown honey boo boo... Ugly from head to toe.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz...........said the ugly redneck kid with a micropenis that looks like honeybooboo
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Dont forget Redneckognized😂😂
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Fucking dead😂😂 It's all so true! "Redneckognized" oml😂😂😂
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Im starting to wonder if he's really 10 years old because the way he talks is so nasty and weird. Never heard of a ten year old he speaks like this.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ ikr
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ what does he know about interracial marriages
8 months ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
why is this 12 year old so concerned with his dick size I don't understand
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 because his dick is small
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 Beautina gave Derz's self conscience a rude awakening😂
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 Because Derz started a stupid fight starting on one of my questions that I posted called "Do you love the Dolan Twins?" And Beuatina and some other girls that I know commented and he decided to start shit. Beautina and "Saruchan" or however his name is spelled, backed me up and Derz got salty. We all roaste him and Beautina told him he has a small dick.😂😂
8 months ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@Evuhhh_ sakanaru
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 Cor some reason he can't move on even though he apologized to me. He's just salty and wants to start shit. Wish he would just leave it alone. It should've been over with months ago.
8 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Evuhhh_ ikr. he thinks he can win a comment war with Beautina
8 months ago
Reply
0
0
5705-21-492989057-profile-2088064-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Yeah I know. I thought he had left this app for awhile but then all of a sudden he just pops up and starts it all over again.
8 months ago
Reply
0
0
5523-2-477195609-profile-1996559-0
@Evuhhh_ oh god😂😂😂 another comment war here. I just ended it with Beautina and now I ran to this one😂
7 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
Damn! 244 comments😝
7 months ago
Reply
0
0
5787-22-500078164-profile-2129295-0
@Beautinaisfuckingannoyin oh my god did she just say that!
6 months ago
Reply
0
0
5787-22-500078164-profile-2129295-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️
6 months ago
Reply
0
0
5787-22-500078164-profile-2129295-0
Please don't say that children are on here and what I mean by children is me
6 months ago
Reply
0
0
5844-23-505007830-profile-1694621-0
@april✨🤘🏻 you have no idea. It gets worse. If you don't like it, I would try to avoid her as much as possible.
6 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@april✨🤘🏻 i guess you already have an idea of what i said. that means you know what children don't know
6 months ago
Reply
0
0
5787-22-500078164-profile-2129295-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️ thanks I guess
6 months ago
Reply
0
0
5787-22-500078164-profile-2129295-0
@🌸Miss_Mandi_Mae🌸 omg I missed u so much ❤️❣️
6 months ago
Reply
0
0
5844-23-505007830-profile-1694621-0
@april✨🤘🏻 hey! I didn't realize it was you! lol 😂
6 months ago
Reply
0
1
5656-22-488757643-profile-2081183-0
@Beautinaisfuckingannoyin you are fucking fat
6 months ago
Reply
0
0
5523-2-477195609-profile-1996559-0
@izzy umm, I'm not even her lol. You should look at the name before commenting.
6 months ago
Reply
0
0
5523-2-477195609-profile-1996559-0
@izzy and why are you on this comment party? Shouldn't you be on different crowds more toward your age? Instead of listening to that weirdo
6 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@izzy what are you talking about? he is not fat. he is fucking hot. i wanted to suck his cock really bad.
6 months ago
Reply
0
0
5758-14-497543558-profile-2029898-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️ lol what is even happening here
6 months ago
Reply
0
0
5673-21-490226185-profile-2090920-0
@🐫👑MirandaIsAware👑🐫idk?😏
6 months ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
Wtf ^^^
6 months ago
Reply
0
0
5656-22-488757643-profile-2081183-0
@Beautinaisfuckingannoyin I'm so sorry
6 months ago
Reply
0
0
5656-22-488757643-profile-2081183-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️ you need to stop you make people fell weird
6 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@izzy *feels
6 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@izzy *feel
6 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@izzy i guess this is not for you. go away and wank your dog.
6 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️ you are still here, arguing with ppl, you fatfuck? See, nobody like ur fatass :D you're ugly af. You shouldn't be calling pretty girls "ugly".
6 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz i should be the one asking you that you retarded piece of shit. i thought you left for good you ignorant dumbfuck redneck. fuck you. you should practice what you preach. you're the one that call pretty girls ugly. you just did
6 months ago
Reply
0
0
5523-2-477195609-profile-1996559-0
@Derz bro, just ignore this fat pig. It's not worth it. She's dumb
6 months ago
Reply
0
1
5886-14-508603406-profile-217919-0
OMFG THE DOLAN TWINS I LOVE THEM AND I AM ALMOST 20 YEARS OLD LMAO 😂😂😂😍
about 1 month ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 nothing about you, atracts boys. Hell no!
8 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz and so are girls to you
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@Ethan Africa? Wtf? Dumbass.
8 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz youre dumb ass. you like like the male version of honeybooboo. you need to get redneckognized
8 months ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@Derz have you never hear that expression before? It's pretty fucking common
8 months ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@Ethan *heard
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 don't stick your fat nose where you aren't invited... Idgf what you think about me.
8 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz don't you think you look like honeybooboo? you need to get redneckognized
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 Honey boo boo redneckognized😂😂😂😂
8 months ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
I'm not 10, I'm actually 12 and I'm not a redneck -.- This beautina sound like she wants to see my huge dick, but sorry you won't get that privilege. 😎
8 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz ofcourse nobody will see your huge dick because it does not exist. you make me laugh. so what did mama june say?
8 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻Someones delusional😂
8 months ago
Reply
0
0
5656-22-488757643-profile-2081183-0
you fake you fat so stop
7 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@izzy fuck you! 🖕🏻 jealous much?
6 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@izzy Dont be mean 😠
6 months ago
Reply
0
0
5656-22-488757643-profile-2081183-0
fuck u you fat asshole
6 months ago
Reply
0
1
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@izzy You askin for it arent you?!😡
6 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@izzy fuck you and your dog. you probably fucks your dog or the dog fucks you. 🖕🏻
6 months ago
Reply
0
0
5523-2-477195609-profile-1996559-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️ Bitch fuck off!!! No one cares about you, you're such a creep and if you're so desperate, go out and look for a guy who will have the courage to go out with you.
6 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Beautinaisfuckingsexy playing hard to get again? that's so hot. i wanna suck your cock. let me drink your cum. yummm! i love you too! cum inside my pussy baby. cum inside my pussy. aaaaah!
6 months ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️Ha ha😂😂
6 months ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@PenPineappleApplePen 🖊🍍🍎🖊
6 months ago
Reply
0
0
5656-22-488757643-profile-2081183-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️ fuck you your so stupid take a hint
6 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@izzy fuck you too. and fuck your dog. thats what you always do
6 months ago
Reply
0
0
5656-22-488757643-profile-2081183-0
Shut the fuck up
6 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@izzy why don't you
6 months ago
Reply
0
0
5844-23-505007830-profile-1694621-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️ because you are always the problem in these situations.
6 months ago
Reply
0
1
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@🐘Miss_Mandi_Mae🐘 as if you arent. fuck you bitch. damn you ugly. 🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
6 months ago
Reply
0
0
5523-2-477195609-profile-1996559-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻️ 😂😂 coming from you. Damn you need to get a reality check.
6 months ago
Reply
0
1




Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator