2
0

Is it just me or do you think the world is trying to sabotage your life?

83 votes

Asked almost 4 years ago by userpic Youtubeislife to crowd icon Everyone
Send
2 likes
sort comments by :

popular

recent
Placeholder
It is just you
almost 4 years ago
Reply
0
0
5113-17-441824597-profile-1050176-0
A
it's probably just you...
almost 4 years ago
Reply
0
0
5113-17-441824597-profile-1050176-0
A
but I know the feeling. to get out of that rut you have to look at what you DO have control of, and focus on that, one thing at a time. don't give your power away! :)
almost 4 years ago
Reply
0
0
5100-3-440652053-profile-803267-0
it's not only you
almost 4 years ago
Reply
0
0
5643-0-487557231-profile-993210-0
I'm pretty sure just the people in the world are.
almost 4 years ago
Reply
0
0
5165-17-446319378-profile-1184279-0
nah
almost 4 years ago
Reply
0
0
5262-22-454717895-profile-1175369-0
not really, we all have our bad days though
almost 4 years ago
Reply
0
0
5167-17-446493420-profile-1147942-0
Not really
almost 4 years ago
Reply
0
0
5225-12-451486718-profile-788896-0
THE WORLD IS OUT TO GET ME nah jk no
almost 4 years ago
Reply
0
0




Related questions
What do you do when someone is trying to push you to loose your virginity?
Is it me or do you kinda have to vote your own questions just to get results
Do you think it is cute
Please give me some reasons why she is brave. ( P.S this is for homework. If I don't do it, I can't go to recess.. 😔 )
Ru bored or is it just me
This is just beautiful! What do you think?
makeup
Do you think the Know it alls group are mostly people just trying to prove we're not know-it-alls
Who is the hottest person in the world for you ? Comment your awnser

Other questions
Do u think she is cute
Do you like PewDiePie?
Nabilla...
Who else is being hacked? Cuz I am😱😵 STOP HACKING
Was Frozen the best Disney movie of all time?
How many genders do YOU think there are?
Unscramble this if you do comment and you get a shoutout! ssenemosewa
Sexiest celebrity?
How's my drawing?
Impersonate me in the comments! I wanna know what you guys retain from all my blabbering over these years lol
I'm crying at this dead possum
where can i watch "The Hunger games" online?
What's your favorite state??
How long have you used HeyCrowd?
What is your favorite little mix couple ?
Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator