13
0
Question%2f5168-3-question-5b259af1-b280-4ef8-adbf-e286fde6b933

Be confident in yourself, you're beautiful, and I believe in you, now believe in yourself😊

328 votes

Asked about 4 years ago by userpic Toni to crowd icon Everyone
Send
13 likes
sort comments by :

popular

recent
5365-4-463551322-profile-475674-0
this is so sweet
about 4 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@👊Duchessjohanna👊 thanks😊
about 4 years ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
meh
about 4 years ago
Reply
0
0
5225-3-451454011-profile-95795-0
Ya know I'm not sure if your being sincere or not because most people aren't but if you are,thanks like, a lot
about 4 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@MyVeilisPierced yeah I am thanks for noticing I don't know why I love making people happy or smile I guess because it makes me happy
about 4 years ago
Reply
0
0
5225-3-451454011-profile-95795-0
Well that's good..this sounds creepy but whoever ends up together with you is lucky. Creepy yeah sorry but still it's a good thing
about 4 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@MyVeilisPierced well ok then but yeah i already have a girlfriend her name is shayla and she's actually on this app too
about 4 years ago
Reply
0
0
5199-16-449253387-profile-1124612-0
Just so you know, this actually made my day.
about 4 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@Hey.Im.Abi that was my intention, I'm glad I did and I hope to continue to😊
about 4 years ago
Reply
0
0
5044-22-435882481-profile-886238-0
Awesome thing to say randomly! People should just throw out nice an uplifting comments like that more often. It would make the world a better place. Thanks dude! 😉
about 4 years ago
Reply
0
0
5179-18-447530784-profile-1196093-0
Yep
about 4 years ago
Reply
0
0
5172-4-446877316-profile-1113193-0
@Toni🍕 your kind of cute.
about 4 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@CalvnKlein you're welcome😊
about 4 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@NaomiValdez thank you😂
about 4 years ago
Reply
0
0
5199-3-449205960-profile-1069794-0
@Toni🍕 That's one inspirational guy right there😏😋😉 lol.
about 4 years ago
Reply
0
0
5172-4-446877316-profile-1113193-0
lol. You welcome @Toni🍕
about 4 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@LiLD$ thanks☺️✌️ I appreciate it
about 4 years ago
Reply
0
0
5199-3-449205960-profile-1069794-0
@LiLD$ And nice hair to! Bruh life is bein givin out right now!
about 4 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@LiLD$ 😂😂😂😂😂 thank you
about 4 years ago
Reply
0
0
5199-3-449205960-profile-1069794-0
@Toni🍕 Welcome! Now goodnight cuZ where I'm livin it's kinda midnight! Adios mi amigos.✌️
about 4 years ago
Reply
0
0
5172-4-446877316-profile-1113193-0
goodnight. Everyone. It is actually is midnight. Lol.
about 4 years ago
Reply
0
0




Related questions
I just wanted you to know that you're an amazing person and just be yourself and you're beautiful the way you are
Be yourself, no one deserves you if you have to change for them, both physically and mentally, so just be yourself☺️
Do you believe in unicorns?
Normal is boring don't let anybody change how you are... You're already awesome AND beautiful what else do you need😊
Which one
I just want to know..be honest please. Am I pretty?😫😋I'm the girl.duh.haha
Do you consider yourself lucky?
Do you believe in yourself ?
I don’t believe in…

Other questions
Tu as des origines
OMG! Where is my royal family???? Mindy? Saruchan? PPP? Duchessjohanna? It's only Miranda and I that are still active!!
How does ur crush looks like
If you have a dick that is 16 cm long and 4 cm wide and has alot of veins going trough it (and you're 14 years old)
We're best friends forever 😍😘
Is that hungry jacks billy?
What is your favorite name?
Is this sweet wht my bf said
Is energy drinks bad for you
Handsome or not?
What's your favourite emoji?
Who is the best Batman?
Who Is Bëttër ?
BoyssWould you fuck and ugly girl but with big ass and tits
What is your favorite movie
Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator