13
0
Question%2f5168-3-question-5b259af1-b280-4ef8-adbf-e286fde6b933

Be confident in yourself, you're beautiful, and I believe in you, now believe in yourself๐Ÿ˜Š

328 votes

Asked over 3 years ago by userpic Toni to crowd icon Everyone
Send
13 likes
sort comments by :

popular

recent
5365-4-463551322-profile-475674-0
this is so sweet
over 3 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@๐Ÿ‘ŠDuchessjohanna๐Ÿ‘Š thanks๐Ÿ˜Š
over 3 years ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
meh
over 3 years ago
Reply
0
0
5225-3-451454011-profile-95795-0
Ya know I'm not sure if your being sincere or not because most people aren't but if you are,thanks like, a lot
over 3 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@MyVeilisPierced yeah I am thanks for noticing I don't know why I love making people happy or smile I guess because it makes me happy
over 3 years ago
Reply
0
0
5225-3-451454011-profile-95795-0
Well that's good..this sounds creepy but whoever ends up together with you is lucky. Creepy yeah sorry but still it's a good thing
over 3 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@MyVeilisPierced well ok then but yeah i already have a girlfriend her name is shayla and she's actually on this app too
over 3 years ago
Reply
0
0
5199-16-449253387-profile-1124612-0
Just so you know, this actually made my day.
over 3 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@Hey.Im.Abi that was my intention, I'm glad I did and I hope to continue to๐Ÿ˜Š
over 3 years ago
Reply
0
0
5044-22-435882481-profile-886238-0
Awesome thing to say randomly! People should just throw out nice an uplifting comments like that more often. It would make the world a better place. Thanks dude! ๐Ÿ˜‰
over 3 years ago
Reply
0
0
5179-18-447530784-profile-1196093-0
Yep
over 3 years ago
Reply
0
0
5172-4-446877316-profile-1113193-0
@Toni๐Ÿ• your kind of cute.
over 3 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@CalvnKlein you're welcome๐Ÿ˜Š
over 3 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@NaomiValdez thank you๐Ÿ˜‚
over 3 years ago
Reply
0
0
5199-3-449205960-profile-1069794-0
@Toni๐Ÿ• That's one inspirational guy right there๐Ÿ˜๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‰ lol.
over 3 years ago
Reply
0
0
5172-4-446877316-profile-1113193-0
lol. You welcome @Toni๐Ÿ•
over 3 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@LiLD$ thanksโ˜บ๏ธโœŒ๏ธ I appreciate it
over 3 years ago
Reply
0
0
5199-3-449205960-profile-1069794-0
@LiLD$ And nice hair to! Bruh life is bein givin out right now!
over 3 years ago
Reply
0
0
5453-3-471152855-profile-134312-0
@LiLD$ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ thank you
over 3 years ago
Reply
0
0
5199-3-449205960-profile-1069794-0
@Toni๐Ÿ• Welcome! Now goodnight cuZ where I'm livin it's kinda midnight! Adios mi amigos.โœŒ๏ธ
over 3 years ago
Reply
0
0
5172-4-446877316-profile-1113193-0
goodnight. Everyone. It is actually is midnight. Lol.
over 3 years ago
Reply
0
0




Related questions
I just wanted you to know that you're an amazing person and just be yourself and you're beautiful the way you are
Be yourself, no one deserves you if you have to change for them, both physically and mentally, so just be yourselfโ˜บ๏ธ
Do you believe in unicorns?
Normal is boring don't let anybody change how you are... You're already awesome AND beautiful what else do you need๐Ÿ˜Š
Which one
I just want to know..be honest please. Am I pretty?๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜‹I'm the girl.duh.haha
Do you consider yourself lucky?
Do you believe in yourself ?
I donโ€™t believe inโ€ฆ

Other questions
๐Ÿ‘—๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜ฏ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ฏ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ‘ท๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ‘ด๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ผ๐Ÿ‘ฑ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ด๐Ÿ˜ธ๐Ÿ˜ฟ๐Ÿ˜ฟ๐Ÿ™€๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ™€๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜•๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜
What is the answer ? and comment why
Is my lil sis cute??
What do you think of her!!?
Are you
Hangman isn't just a game, it teaches a lesson: by saying the wrong things you could end someone's life.
Who do you like more - Channing Tatum, One Direction, Brad Pitt, or none of the above?
Why is Monday so far from Friday but Friday so close to Monday
Challenge ! Touch your vagina / penis right now ! Have you done it ?
If I ask Tyler the creator to prom do you think he'll say yes
RANDOM SHOUTOUT TIME, today's winer is kappa Ethan
Which music video is better?
Which boy is cuter
Do you love this photo:)
Who's your favorite tennis played ever???
Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator