1
0

Ghostbusters are all females in the new movie coming out your reaction

81 votes

Asked almost 4 years ago by userpic DMKTENN to crowd icon Everyone
Send
1 likes
sort comments by :

popular

recent
5691-23-491785398-profile-1293445-0
Sure whatever, I don't see the big deal with whether they're males or females, I just heard it was a horrible movie and NOT because of gender leads.
over 3 years ago
Reply
1
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Serpentine Thanks! I was going to see it but now I wont I'll just wait till it comes on HBO😁
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@Derz Name one time a movie was ruined because the lead role was a woman lmao
over 3 years ago
Reply
1
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
Plot twist what if the Ghost Busters were played by Homosexual males in drag? That would make for some hilarious shit😂😂
over 3 years ago
Reply
1
0
5691-23-491785398-profile-1293445-0
@TheReturnOfMonkeyPoo MONKEY POOOOOOOO
over 3 years ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Serpentine Yahh!!!!😃
over 3 years ago
Reply
0
0
5640-21-487372210-profile-1024212-0
It's got Melissa Mccarthy in it, i'm not complaining 😂
almost 4 years ago
Reply
0
0
5683-13-491059578-profile-1771177-0
Jesus Christ I wanted men !!!
over 3 years ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
i wanted hot men with big cocks
over 3 years ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
I don't care that the lead roles are women, I just don't like the actresses they chose
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
They're women and they aren't sexualized, they're badass, they look ordinary like actual normal people, there's a black lady, there's a lesbian, like holy shit representation through the roof! It's so important! But I'm pretty sick of people making either movies that are remakes or movies that come from books or video games. I want original fiction movies (with women, gay people, trans people, and racial diversity of course!)
over 3 years ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
Males! Females will ruin it like always...
over 3 years ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Derz Shut your punk ass mouth little bitch!🖕🏼
over 3 years ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz you like males?
over 3 years ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 I think so he talks about his pee pee being big but who's he kidding he's only displaying his insecurities to everybody😂
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@Serpentine I heard it was pretty good. I doubt it was as good as the original though because remakes never are
over 3 years ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 no. I'm not gay like you, lesbo.
over 3 years ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@Derz how am i a lesbo? it's clear that i like big cocks and not tacos
over 3 years ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@MickeyCat watch what you call me 😡 stupid girl.
over 3 years ago
Reply
0
0
5691-23-491785398-profile-1293445-0
@Derz MickeyCat isn't a girl 😂
over 3 years ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Derz What did I call you little tiny boy?
over 3 years ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Derz And what the fuck you gonna do little shit head?
over 3 years ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@MickeyCat you called me names, you SOB. I didn't ask for your shitty opinion to begin, so STFU.
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@Derz Are you implying there is something wrong with being a lesbian? Cause if you are fuck you. And I think beautina has made it as explicit as possible that she isn't lesbian with all the umm...flirting...with men she's been doing lmao so at least say bi and be more accurate
over 3 years ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 nothing wrong. But Beautina is gonna end up a lesbo.
over 3 years ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Derz You shut the fuck up ya little dick wad! Your Mamas calling you time to breast feed run along little boy run along😝
over 3 years ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@StoryTimeKitty the only time I'm gonna turn a lesbo is when the only guy left in this world is you.
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@Derz What does that even mean lol how
over 3 years ago
Reply
0
0
5767-21-498347408-profile-2098437-0
It sucked though.
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
on average men gave it a 4/10 and women gave it an 8/10 and I find it hilarious how salty some men are
over 3 years ago
Reply
0
0
5691-23-491785398-profile-1293445-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 I'd also like to point out that it's a possibilty that the majority of women liked the movie just because it had female leads. Not saying that males could've disliked it for the same reason, but I'm sure some women were biased.
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
I didn't see it though so I dunno if it's good or not
over 3 years ago
Reply
0
0
5595-4-483422856-profile-2042081-0
@StoryTimeKitty idiot, I'm not a baby. But at least I didn't breast feed from your moms saggy tits. Yuck. Now go away, you tiny wiener.
over 3 years ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Derz Said the boy with a tiny microscopic weenie🍆 Hey! The Guinness book of Worlds record called they want to interview you for the worlds tiniest pee pee🔬😂
over 3 years ago
Reply
1
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@Derz his mom has fantastic tits😏
over 3 years ago
Reply
1
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@Derz Yah my Moms hot but dont expect to get anything because you cant satisfy a Hamster with that tiny thing😂
over 3 years ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
i cant believe 10 year old kids nowadays speak like an adult asshole.
over 3 years ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻Really! I never!😑
over 3 years ago
Reply
0
0
5678-9-490611777-profile-2088681-0
@StoryTimeKitty I'm talking about Derz
over 3 years ago
Reply
0
0
5748-5-496645814-profile-1158737-0
@💋✌🏻️Beautina💋✌🏻 I know I was I was agreeing with you😂
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@Serpentine Well yea, but even still if they're giving it a higher rating it's because they're happy someone wrote women well, didn't sexuality them, made them competent, etc. And that's a good thing that should be praised
over 3 years ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 but did it pass the reverse bechdel test?
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
sexualize not sexuality lol
over 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@Ethan I don't give a shit how men were represented in the movie because they don't need good representation they have that everywhere tbh soooo yea I mean if they were just sitting there trashing men saying they're all terrible in an aggressive uncalled for way then I'd care but even that wouldn't really matter if you think about it because although it'd be rude and offensive it wouldn't have an effect on society or the way men are treated or looked at
over 3 years ago
Reply
0
0
5779-22-499388068-profile-690603-0
@👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 I'm just playing devil's advocate
over 3 years ago
Reply
0
0




Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator