7
0
4549-19-question

If Disney had a throwback channel which show would you will be most happy about ?

413 votes

Asked over 5 years ago by userpic Mikita to crowd icon TV Fans
Send
7 likes
sort comments by :

popular

recent
4609-8-profile-237639
No idea what your asking and all those shows suck really badly
over 5 years ago
Reply
0
0
4844-5-418539988-profile-287357-0
ummm that's why I said "throwback" & there betttter than that crap disney has now
over 5 years ago
Reply
0
0
4537-3-profile-205833
That's So Raven and hannah Montana
over 5 years ago
Reply
0
0
4567-4-profile-327288
Hannah Montana
over 5 years ago
Reply
0
0
4684-6-profile-215698
Hannah Montana and wizards of waverly place
about 5 years ago
Reply
0
0
4692-5-profile-422332
omg I used to love Hannah Montana I remember it came out when I was 13 and I thought miley was the most beautiful girl in the world but I absolutely hated the theme song...that's so raven was a great show too I want those to come back
about 5 years ago
Reply
0
0
4853-20-419373668-profile-561838-0
Ummm... Hannah Montana isn't a throwback show... It's not old enough and Disney is releasing a channel JUST for the OLD first generation disneynmovies and shows n
about 5 years ago
Reply
0
0
4729-2-profile-297322
Lol Hannah Montana XD
about 5 years ago
Reply
0
0
4692-5-profile-422332
@User 561838 I'm are you serious
about 5 years ago
Reply
0
0
4692-5-profile-422332
omg**
about 5 years ago
Reply
0
0
Placeholder
The suite life of zack&cody actually ๐Ÿ‘
almost 5 years ago
Reply
0
0
4863-12-420208876-profile-627406-0
I love that's so raven!!!
almost 5 years ago
Reply
0
0




Related questions
Favourite old Disney Channel show?
What old disney show is best?
Which Disney tv show do you miss the most?
Which is the best old Disney Channel show?
If you could bring back one Disney channel tv show what would you pick?๐Ÿ˜ƒ
What's your favorite classic disneychannel show?
Which old Disney Channel show to you like ?
What's your favorite old Disney channel show?
Best Disney channel show from the 90s?

Other questions
Best pll bf/gf
Have u ever seen kids,teens or elders react?
Which pic of JB?! ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
Message me a tbh and I will message you a tbh
Finish the lyrics from uptown funk. This hit that ice cold Michelle fight for that _____ gold.
Dave Franco appreciation post๐Ÿ‘๐Ÿผ
Who is your favorite dancer from dance moms
Who is better Ariana grande or Tayler swift
Answer 45849 divided by 6955 times 5 to the 6th power minus 9 pi minus the square root of 6 to win free monogram.
Do u sleep with ur curtains/blinds open or closed?
Would you rather live in Australia or America?
R u a Christian
Do you have Instagram ? If you do comment
Yay! Teen titans go! Robin would be my boyfriend๐Ÿ˜Š. Starfire my sister๐Ÿ‘ญ. Raven my bestie๐Ÿ‘ฏ. Beast boy,Cyborg= my bros.
I don't want to go to school tomorrow!!Im having a stupid panic attack!!๐Ÿ˜ข
Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator