0
0

Omg I just caught my sister having sex with her bf! She's 15 what do I do?

264 votes

Asked about 7 years ago by userpic Naya to crowd icon Women
Send
sort comments by :

popular

recent
4615-5-profile-78509
so you guys vote but don't comment...what the hell?!
about 7 years ago
Reply
0
0
4610-14-profile-232325
Maybe u should confront her about it??! I don't know... Lol
about 7 years ago
Reply
0
0
4540-4-profile-254516
Confront her, slap her, slap her boyfriend, or do all
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@Fashion97 damn
about 7 years ago
Reply
0
0
4580-18-profile-191751
all u gotta do is talk to her about it
about 7 years ago
Reply
0
0
4647-17-profile-244838
Rob
talk to her in terms she can understand, you just don't give away your precious gift that easily!
about 7 years ago
Reply
0
0
4537-3-profile-271357
Talk to her and let her know to always protect herself from pregnancy and diseases ! And you could always go to your parents
about 7 years ago
Reply
0
0
4759-6-profile-170100
I'd talk to her about it and how it can't happen again and let her know how stupid it is to have sex at her age. Pregnancy, STDs, ect.
about 7 years ago
Reply
0
0
4571-15-profile-301558
leave it alone cause it her own felt that she gets pregant
about 7 years ago
Reply
0
0
4588-7-profile-129172
beat her up
about 7 years ago
Reply
0
0
4652-2-profile-287279
Confront her and tell her the dangers of it then tell your parents😞
about 7 years ago
Reply
0
0
Placeholder
join in
about 7 years ago
Reply
0
0
4759-6-profile-170100
@John that is so wrong on so many levels, no sister would EVER do that
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@John that's wrong and fucking nasty
about 7 years ago
Reply
0
0
4588-7-profile-129172
@John Perv
about 7 years ago
Reply
0
0
5207-2-449892051-profile-354841-0
1.talk to her if she does it again be protected2.slap her bf3.tell your parents:)@John WTH PERV
about 7 years ago
Reply
0
0
4478-3-profile-178519
1. Tell your parents 2. Ground her for life 3.Hire some pone to beat up her boyfriend 4. Make sure she's not pregnant
about 7 years ago
Reply
0
0
4779-13-profile-296608
Are you the older sister? Just wondering....
about 7 years ago
Reply
0
0
4658-1-profile-181604
Let her do as she pleases its not a big deal. What you should do is advise her to get a lock on her door
about 7 years ago
Reply
0
0
Placeholder
hi
ok first u should talk to ur parents...ur sister is just being stupid by doing this at her age and ur parents need to no tht she's doing something lik this...then u can talk to her... But DEFINITELY tell ur parents or else it might get out of control and she might get pregnant
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@DeJuan it is a big deal my sister is way too young to be having sex and she could get pregnant or have a sexual disease cuz no one knows where that's guys penis has been
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@WordsπŸ’™don'tπŸ’šhurt no I'm her younger sister
about 7 years ago
Reply
0
0
4610-14-profile-232325
@AI13 how old are u?
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@πŸŽ€AnisaSaneahπŸŽ€ gonna be 13 tomorrow
about 7 years ago
Reply
0
0
5494-5-474701841-profile-214064-0
@AI13 tell your parents
about 7 years ago
Reply
0
0
4951-21-427845405-profile-309815-0
@John. Dafuq?!?!?!?!?!?
about 7 years ago
Reply
0
0
4658-1-profile-181604
@AI13 it really isn't if she's using protection, although it isn't 100% safe if that's what she is doing she prolly isn't gonna stop she'll find a way to keep doing what she's doing just being honest
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@DeJuan yeah but she's too young and the fact that it isn't 100% safe is what makes it a big deal bcuz there is a possibility of many bad things
about 7 years ago
Reply
0
0
4658-1-profile-181604
@AI13 true and honestly I wouldn't say she's too young considering the younger these females are getting pregnant these days
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@DeJuan yeah that's also true but I still don't want it to happen
about 7 years ago
Reply
0
0
4658-1-profile-181604
@AI13 I know what you mean
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@DeJuan thanks for understanding
about 7 years ago
Reply
0
0
4658-1-profile-181604
@AI13 yup yup :)
about 7 years ago
Reply
0
0
Placeholder
Make sure she is using protection
about 7 years ago
Reply
0
0
4570-7-profile-191329
I'm with Kyle and then tell my mom
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@Kyle whether she's using protection or not she still shouldn't be fucking her bf when she's only 15
about 7 years ago
Reply
0
0
4598-21-profile-231403
um... how bout' NOT post that out for anybody in the world to see? lol, if u need advice that bad, hang it over her head, and blackmail her into doing favors for u so u wont tell ur parents.
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@Spencer you know you have some serious nerve for telling me not to do something that you think is mean meanwhile you're telling me to blackmail my own sister like wtf I'm not gonna that and it's not like I said her name and description of her looks like no one knows who I'm talking about specifically so it's ok but I'm not gonna blackmail her cuz it's a waste of my time and she's probably not gonna learn anything bcuz she would never get in trouble and blackmailing is just as mean as telling her story to everyone bcuz like I said b4 no one knows who she is what she looks like what her name is
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@Spencer and if she didn't want anyone to know about her having sex then she shouldn't have had it in a room that we share when our parents our home (but they were sleeping)
about 7 years ago
Reply
0
0
4598-21-profile-231403
Whoa, chill, i didnt mean to start drama, i just said no to post that because i though it was some kind of joke when it randomly popped up out of the blue in the voting section.
about 7 years ago
Reply
0
0
4598-21-profile-231403
I was making light of the conversation as u can say
about 7 years ago
Reply
0
0
4598-21-profile-231403
though i see now theres no light
about 7 years ago
Reply
0
0
4610-14-profile-232325
@Spencer πŸ˜‰πŸ˜
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@Spencer I'm sorry I just thought u were picking on me for what I decided to do it's a really tough time for me there r so many bad things happening to me this month like my grandma has lung cancer and I'm still mourning over the death of my fav actor and my inspiration cory monteith (rip) and my birthday was just yesterday and it totally sucked so I'm just a little bitter
about 7 years ago
Reply
0
0
4598-21-profile-231403
sorry too
about 7 years ago
Reply
0
0
4594-23-profile-374222
Ask her about it and tell her to use a condom lol haha. But it's her choice when she wants to have sex. Although I don't support it and you probably don't either don't be mean to her about it.
about 7 years ago
Reply
0
0
4758-20-profile-233217
Tell her and sock her bf
about 7 years ago
Reply
0
0
4610-4-profile-259443
@πŸŽ€AnisaSaneahπŸŽ€hayy
about 7 years ago
Reply
0
0
4610-4-profile-259443
lol jk jk I just like the bows
about 7 years ago
Reply
0
0
4610-4-profile-259443
@πŸŽ€bπŸŽ€
about 7 years ago
Reply
0
0
4610-14-profile-232325
@Awesome person lol!πŸ˜‰
about 7 years ago
Reply
0
0
4597-0-profile-356800
do what happened to me for kissing my significant other. Banish him from ever speaking to her or seeing her again. It works quite well, trust me...
about 7 years ago
Reply
0
0
Placeholder
bribe her into getting you something nice and say u wont tell your parents if she gets u whatever u want πŸ˜€πŸ‘—πŸ‘ 
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@liampayne that's mean
about 7 years ago
Reply
0
0
4906-21-profile-188420
Tell her she shouldn't be having sex!
about 7 years ago
Reply
0
0
4615-5-profile-78509
@awesomeness24 well it's a little late for that lol
about 7 years ago
Reply
0
0
Placeholder
hi
Ok really? Everyone's saying to bribe her or to make sure tht she wears protection and whatever. Just tell ur parents. It's ur sisters fault for doing tht and ur parents should no about it
about 7 years ago
Reply
0
0
4666-22-profile-383105
@hi Dude. This was sooo 1 week ago.
about 7 years ago
Reply
0
0
4666-22-profile-383105
Btw, im the Spencer girl
about 7 years ago
Reply
0
0
4696-0-profile-304058
Same thing happened
almost 7 years ago
Reply
0
0
4748-0-profile-63909
Let her be
over 6 years ago
Reply
0
0
4767-4-profile-214337
@Lola I agree....but if she already had it the only thing left to do is leave it alone. If it makes you feel better as a sister tell her how you feel...and that she should be safe.πŸ˜‰
over 6 years ago
Reply
0
0
4775-0-profile-473115
Rob
let it go, maybe someday she will return the favor, but talk to her. Play it safe!
over 6 years ago
Reply
0
0
4767-4-profile-214337
@Rob like I said...thanks I agree
over 6 years ago
Reply
0
0
4802-5-profile-627535
I think you should play it safe and make sure your parents know and can prevent anything bad from happening
over 6 years ago
Reply
0
0
tell the guy to give me his number
over 6 years ago
Reply
0
0
4816-20-416176686-profile-655926-0
#idk
over 6 years ago
Reply
0
0
4850-4-419056597-profile-537016-0
holy crap tell your parents
over 6 years ago
Reply
0
0
4824-5-416814394-profile-663303-0
Tell ur parents and ask her if she is prego that's important
over 6 years ago
Reply
0
0
5197-1-449026994-profile-674197-0
just ask her if she is prego dont tell ur parents unless she is prego
over 6 years ago
Reply
0
0
4830-3-417323900-profile-75010-0
@Laina your right
over 6 years ago
Reply
0
0
4906-21-profile-188420
Eeeek tell your parents thats so gross!
over 6 years ago
Reply
0
0
4822-22-416703495-profile-663034-0
@Rosie i agree
over 6 years ago
Reply
0
0
4886-22-422231540-profile-633882-0
talk some sense into her and if not tell ur parents bcuz that is way to young to be even having sex
about 6 years ago
Reply
0
0




Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator