2
0

Who says we bring back the old fashioned ways of execution?

613 votes

Asked over 7 years ago by userpic Duchessjohanna to crowd icon Americans
Send
2 likes
sort comments by :

popular

recent
4669-5-profile-298877
i say we torture the bastards.
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
No more of this pussy lethal injection shit
over 7 years ago
Reply
0
0
4668-5-profile-298807
hang, electric chair. I feel u dog
over 7 years ago
Reply
0
0
4658-1-profile-181604
I sort of agree sort of disagree
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
I say the firing line and noose needs a comeback
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@... I'm talking fucking guillotine man.
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
Or some torturous shit.
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna And that
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna And the pole not a cross a pole
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna Its slow and painful
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna The mesopotamians used a sharp pole and pushed it up ur ass hole until u died
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@... Yes! They need to e in pain.
over 7 years ago
Reply
0
0
4658-1-profile-181604
._.
over 7 years ago
Reply
0
0
4658-1-profile-181604
deranged people
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna But they need to reserve that for murderers like casey anthoney and osama bin laden
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@DeJuan yes I am. But only for people who are cold blooded murderers.
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@DeJuan. Yes yes i am i have a perverted and torturous mind
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@... Yes I agree.
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna Aww thank u
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna U know in the 1800 when u got caught stealin theyd cut off ur right hand if u got caught again off with the left
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
Do yall know that viagra phone number i took some and ive had a erection that lasted for more than 4 hours
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@... Nice to know lol
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna Im serious help me!!!
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@... Um... Take care of it like one normally would?
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
Sadly I don't know the number lol
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna Idk how to take care of it do i need a shot like in meet the parents or somethin or what cold water or ugly women
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@Duchessjohanna lol I like the meet the parents reference. Idk jack off?
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna I already tried that it just got worse a lot worse a d harder
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna Will u help me maybe if u help me itl work
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@... Um look up the number and call it. Or go to the ER.
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna im just kidding calm down im only 13 and i dont need viagra
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@... Yeah I was thinking what the hell does this kid need Viagra for, but I didn't wanna ask cuz that'd be kinda rude.
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna Hey u never know i coulda found some under my parents bed along with some condems and dildos
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@... Oh geez, that's be an...interesting discovery.
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna Yea im not that lucky though i could use some condems i dont have a dad so if i do find something its gonna b lube and a dildo
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@Duchessjohanna Ill b back tomorrow i gtg to bed cause i got school so bye i might b back tomorrow
over 7 years ago
Reply
0
0
4669-5-profile-298877
@... Lol. Not like that'd be of use to you
over 7 years ago
Reply
0
0
4765-5-profile-410398
...
@... I know Bye talk to u tomorrow idk why i keep comin back
over 7 years ago
Reply
0
0
4816-1-416107801-profile-82723-0
executions in themselves are just plain wrong!
almost 7 years ago
Reply
0
0
4816-1-416107801-profile-82723-0
You can't justify wrong actions by murdering someone and anyway wouldn't you rather have them rot their life away in prison?!
almost 7 years ago
Reply
0
0
4796-22-profile-239362
Psycho
almost 7 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
i say no mercy
over 6 years ago
Reply
0
0
5316-16-459362018-profile-844752-0
Sometimes I wish school would go back to punishment like the belt. Are the new ways of execution expensive?
over 6 years ago
Reply
0
0





Other questions
Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator