10
0
4377-18-question

Is it true..?

590 votes

Asked about 5 years ago by userpic Daniela to crowd icon Book Worms
Send
10 likes
sort comments by :

popular

recent
4816-21-416179351-profile-16070-0
No, a reader witnesses a thousand life's, a gamer lives a thousand lives
about 5 years ago
Reply
0
0
4816-1-416107801-profile-82723-0
@Highqualitydirt lol hey readers live a thousands live too ya know
almost 5 years ago
Reply
0
0
4684-6-profile-215698
Omg so true!
over 4 years ago
Reply
0
0
4861-14-420041180-profile-618801-0
Too true😄.
almost 4 years ago
Reply
0
0
4997-18-431808674-profile-732543-0
yes it's Sooo true
almost 4 years ago
Reply
0
0
4997-18-431808674-profile-732543-0
@Jasmine yooooooo mi gyal weh yah ah deal wit
almost 4 years ago
Reply
0
0
4911-1-424315872-profile-739706-0
so true. And also dies a thousand more
over 3 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
i hate the bit where u finish a book/series and u dont want to start a new one because ur still in the world of the last one
over 3 years ago
Reply
0
0
4911-1-424315872-profile-739706-0
@Llew haha ikr! Or when you finish a book and your waiting for the next one but you don't want to read another one cause it would be like cheating on those characters, lol
over 3 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
when i finish a series i always try to find a similar series so that i can slowly slide from each world to the next
over 3 years ago
Reply
0
0
4911-1-424315872-profile-739706-0
Yeah same here. What I always find really annoying is if it's like fantasy, and there magic and stuff, or myths, some of the books change the facts and the way magic works and I'm just like GAHHHHH
over 3 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
ur just like c'mon people stick to the same rules plz
over 3 years ago
Reply
0
0
4911-1-424315872-profile-739706-0
kind of, I mean yeah XD. Some people take real facts or suggestions (I use the term real lightly) or stay close to, idk understandable, while others are just like f*** the rules
over 3 years ago
Reply
0
0
5710-13-493391452-profile-571395-0
Maybe
over 3 years ago
Reply
0
0
5199-3-449205960-profile-1069794-0
This is an awesome quote man! Good looking!
about 3 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Yea it is! The whole point of novels is to show you a new perspective. Books jake you on journeys through other people's lives (true or fictional) providing life experience and insight that you wouldn't have without this new point of view, and that you get without the consequences or time lost in real life
over 2 years ago
Reply
0
0




Related questions
Do u think this is true
Someone said im ugly 😪 is it true?
True?
Is this true for you (it is for me😊)
Is this cute??
Is he cute?
Is Jose gay?
Is this true?
True???

Other questions
Look how many watermelons
Are you more botton of top?
日本語をはなしますか。
Do you play call of duty black ops 2
RANDOM SHOUTOUT TIME, today's winer is kappa Ethan
Have you been through some tough shit? Yea? Me too. If you need someone to talk/vent to, comment.
Do u think tis is cute
Why do people hate justin bieber?
Für welche Mannschaft seid ihr an der Wm?😍
Who is your favorite trio member?
Best Amazing World of Gumball character?
What is the the meaning of life.
What's your favorite movie?
I HAVE MY OWN OUIJA BORD
Does anyone else keep seeing the same people here?
Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator