0
0

If the universe is always expanding what is it expanding into?

104 votes

Asked over 6 years ago by userpic 👑MirandaKnowsWhat'sUp👑 to crowd icon Everyone 15-18
Send
sort comments by :

popular

recent
5228-20-451774293-profile-642163-0
nothingness
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
That goes against physics! But who's to say what we know about physics is 100% accurate anyways.... So I guess it could be creating space itself.... But how can there be an area without space to expand into? Wouldn't an area of nothingness either be impossible or be like a black hole or something? I don't understand! xD
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
That's the whole point and we most probably will never know
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Yea... Probably not. 'Tis a good question, though. It messes with your mind xD
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
fucks with ur mind i think is more accurate
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
haha yea
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
whats the time with u then? Are u in america?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Yep, I live near Philadelphia so it's like 10am here.
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
oh cool. We went to the city of brotherly love on a school trip in autumn!! Its quite nice there
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
It's kinda cool, but I think DC and New York City are better
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
that's where we spent most of our trip. Round 5 nights in washington, 1 night in gettysburg(day in philly) and 5 nights in ny
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
That's so cool! I wish I could take school trips outta the country :( I've never left America... I've never left the east coast, actually.
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
Really? Do u go on holidays in america?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Yea... To other states in America XD unless you're pretty wealthy or have ties in another country
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
what about being wealthy or ties?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
People who are wealthy go to other countries on vacation and people who have family in other countries go to those countries on vacation Otherwise, a lot of people just go to a different state for vacation instead of leaving America
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
ok i get it now 👍
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Mkay cool
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
so what states have u been to?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
South Carolina, Virginia, Florida, New York, New Jersey
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
wow fair play. Which is ur favourite?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Hmm... I don't know. SC and NJ are both awesome for their beaches, but SC has more of a family vibe and NJ has more of a partying vibe, Virginia is really pretty and relaxing and homey, Florida has Disney World and is just awesome, and NY is just cool because of the cities and historical stuff. So they're all cool for their own reasons... If I was going to live in one, it'd probably be Virginia, if I was king to visit one, it'd probably be Florida
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
going*
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
nice! I did enjoy new york for the time we were there
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Yea New York is pretty awesome, there's a lot of cool stuff to see/do there. I've only been there once or twice and we didn't do much though because whenever my family goes somewhere together, we spend more time arguing over what to do than we spend actually doing stuff xD
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
Haha i only went on the school trip. Haven't been to america otherwise
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Ahh well that's still pretty awesome, I mean you got to go with all your friends from school. When I went to Virginia it was for an orchestra trip, but we only spent an hour performing and we were there for like 4 days xD I'm surprised the school district allowed it
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
haha ye it was a history trip. Their also trying to plan one for california in two years so fingers crossed. Btw, going with ur friends is cool but u end up spending a lot of cash
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Oooo I heard California is awesome I don't spend a too much cash when I'm with my friends because I mooch stuff off them hehe
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
hahaha ye that doesn't work with me. Im normally the guy ur mooching off unfortunately!!
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@Llew Haha oh, that sucks. I get my friends to carry all my stuff, I eat their food and drink their drinks, I borrow their shampoo, conditioner, hairbrushes, clothes, etc. It's pretty sweet, I don't have to buy or pack much
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
oh ur THAT type of person!!
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
But I do it in such a nonchalant way that no one ever notices, so I don't piss anyone off... Then I'd feel bad lol
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
hahaha so ur even more devious than others think?
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
so really u all ready control all ur friends minds
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
*already
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Haha yes! I'm pretty good at reading people so I guess I use that to manipulate them (nothing too bad, of course) and it works out pretty well...
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
hey as long as ur getting free stuff all is fine. I do the same with my dad. We went shopping once to pick up boots for football and came home with an ipad and an imac 👍
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
and two pairs of boots
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Hahaha sweet! That is so awesome! I do that with my mom but only for clothes, never something as cool as a fucking iMac or iPad xD
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
my dad is a bit of a pushover when it comes to buying stuff. We needed a new computer anyway so it wasn't totally random
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Ahh well even still, that's pretty sweet
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
i suppose. Can i just ask, in ur profile picture which one is u? It's been bugging me for ages sorry
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
@Llew Haha I'm the one on the far left. Can /I/ just ask, how old are you? Ive been wondering for a while ^.^
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
16 like my profile says 👍 what about u?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Oh I didn't notice it said that xD I'm 15 like my profile says
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
Coolio👍 so wuu2?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
wuu2? What?
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
What u up to
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Oh I should've figured that out lol I'm sitting on my couch watching some retarded cat show with my mom XD #I'mSoCool
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Duuuude I just remembered my friend called earlier and I forgot to call her back... could've been doing something right now :/ 'tis a shame... Well I'm kinda a loner anyways
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
nice. Oh yeah it's afternoon with u guys isn't it! I forget the time difference
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Haha yea... Isn't it like 11:30 or something where you're at?
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
yep. Im lying in bed on ma phone listenin to music
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
That's cool. What kinda music?
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
right now i got razorlight on but before i had Keane and Orson
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
No idea who any of rose bands are xD What genre?
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
not entirely sure. Inbetween rock and pop i suppose
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Alright, that's cool. Glad to hear your not into shitty music xD
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
Haha no i dont do shitty music. I know this is gonna sound weird but what do u normally wear to sleep? Because i never know whats normal to sleep in sorry
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Hahahaha what?! You're an odd dude... I guess sweatpants and a tank shirt or something
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
sorry i just wasn't sure if people actually wore pyjamas or not sorry
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
I've seen people wear pajama pants to school, so i guess people wear 'em, but I think it's stupid to buy special pants just to sleep when I already have other comfortable pants/shorts to wear
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
i suppose so. I only wear pj trousers in winter and boxers otherwise. They wear them to school?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Yea, some girls do. They think they're cool or something, I don't know XD I think it's kinda dumb
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
that's a bit weird no offence to them or anything. So what music do u listen to?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
I listen to classic rock (mostly 70s), alternative rock, indie rock, and blues My favorite band of all time is Pink Floyd, and my favorite current band is the Black Keys
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
cool! My dad is a big Pink Floyd fan. Do u like ACDC or queen?
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
ACDC is pretty cool but I don't know many of their songs I like Queen, they're pretty awesome
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
queen is probably my favourite band ever. Freddie Mercury has one of the best vocals ever in my opinion
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
I agree, he's amazing! His voice is one of the main reasons I love queen. His voice, they're harmonizing, the guitar rifts, the originality, and the fact that when you first hear a Queen song you instantly know its them because they leave their distinct stamp on their music
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
i would say he has had one of the biggest influences on british music. Not so sure about america but over here i think he had a big impact
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
I don't know too much about British music, but current popular American music is pretty shit besides Eminem and the Black Keys so I wouldn't say he's had an influence on that lol
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
haha possibly not. Anyway im gonna go to sleep now cause i have a walk for life thing tomorrow. Talk to u again. Toodles
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Like a charity walk? How adorbs :p Goodnight
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
ye it was a charity walk for a kidney foundation. A friend of mine had a failed kidney and had an operation so we've all been doing it for about five years now
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
That's dedication! Is your friend okay now?
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
ye he's fine. No one would even know he was struggling if they saw him now
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
That's good :)
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
ye he was on tv a bit before and after his op for a while
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
that's pretty awesome! Did he get any money for being on the shows?
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
no it was more on news programs
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Aww that would've been really cool
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
ye but they aren't that important i suppose. They were on because they raised a lot of money and because he was diagnosed at birth or something and only 12 during the operation i think
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Ehh it's a big deal for their family, but I guess not to random people
over 6 years ago
Reply
0
0
5228-20-451774293-profile-642163-0
ye but everything went well in the op so thats all that matters
over 6 years ago
Reply
0
0
5707-3-profile-477722
Yea, it is. All that matters is that he's okay
over 6 years ago
Reply
0
0





Other questions
Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator