4
0
Question%2f4886-21-question-7d9d8e29-dbc7-4df7-95b2-71e832b19742

Do you still have your childhood toys?

505 votes

Asked about 4 years ago by userpic Bossassbitch to crowd icon Everyone 15-18
Send
4 likes
sort comments by :

popular

recent
5197-3-449032415-profile-679502-0
no.... Wait one. Btw where did you get that sitting skeleton guy?
almost 4 years ago
Reply
0
0
5197-3-449032415-profile-679502-0
i want one😃
almost 4 years ago
Reply
0
0
4939-2-426738634-profile-544432-0
lol I have no idea, I just found it in my closet one day.. #creepy
almost 4 years ago
Reply
0
0
4911-1-424315872-profile-739706-0
yeah, the good ones like the beanie babies and stuff like that. I'm saving it for my kids. :)
almost 4 years ago
Reply
0
0
4997-18-431808674-profile-732543-0
even tho I don't play with them yep I still have my power rangers
almost 4 years ago
Reply
0
0
4933-16-426269659-profile-552982-0
Nah most of them I threw away they were to beat up and worn out
almost 4 years ago
Reply
0
0
4997-18-431808674-profile-732543-0
please my power rangers are missing legs and arms but I still have em
almost 4 years ago
Reply
0
0
4933-16-426269659-profile-552982-0
Why tf would I want a a toy with no legs or arms how would I play with them
almost 4 years ago
Reply
0
0
4997-18-431808674-profile-732543-0
Uhmmm they could've been through a war or something shhhh use your imagination if you have any
almost 4 years ago
Reply
0
0
4933-16-426269659-profile-552982-0
@Tweetybird😘 lol
almost 4 years ago
Reply
0
0
4997-18-431808674-profile-732543-0
😁
almost 4 years ago
Reply
0
0




Related questions
Do u need or did u have cruches
Do you like spiders?
At last it's lunchtime. On your break you stop off at a local shop. You're striding back to work when you realise they've given you change for $29 rather than the $10 you gave them. What do you think?
Do you want to give away your pet?
Anyone's "one that got away" their best friend and you still love them?
What would you do with all the old and unwanted stuff in your house?
Do you read Dork Diaries?
What would you do if someone asked you to have sex
Do you save old greeting cards and letters? Throw them away?

Other questions
Which one for a formal event?
So I like this guy but its almost the end of the school year what should I do ? Plz help
If u know me, do you think I'm mean? 😔😞😣
Omg I just caught my sister having sex with her bf! She's 15 what do I do?
Do u have a kik? If so, comment
Sexiest celebrity?
What is your favorite holiday?
Tu as des origines
Should I send my bf nudes, post nudes of both
What does xD mean? I'd say it's this face: 😵 | You vote! Arianna thinks it's this face: 😆 | Let's see who's correct!
This 13yo prodigy makes me want to throw away my guitar.. Her name is Jess Lewis from the UK enjoy👍
What animal would you rather fight #2 ?
Between Emotional and Physical Infidelity, which is worse?
Do you have a celeb crush?
😄Rate these girls In hotness!😊
Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions
Other survey tools
SurveyNuts : Survey maker
PollBagel : Poll creator