4
0
Question%2f4974 1 question b4a7bd7c 93f1 4a44 aad0 e8dd6e144090

I saw my crush today omg I almost died but I played it cool and made sure I didn't look at him thank god

509 votes

Asked almost 10 years ago by userpic fiestytype😜
Send
4 likes
sort comments by :

popular

recent
5003 16 432319095 profile 808285 0
haha omg i have made akward eye contacts with a lot of guys at my school...,. Its awkward. But i cant imagine someone as pretty as u having a crush
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@Pink aw thanks and UR gorgeous so I bet guys go crazy for you
almost 10 years ago
Reply
0
0
4999 20 431987132 profile 798302 0
I had this one guy in my math class have a crush on me and he asked me out a few times I said no cuz I didn't like him! He kinda scared me and wouldn't leave me alone! I hope he isn't on my team this year!
almost 10 years ago
Reply
0
0
Placeholder
my crush'a locker is RIGHT NEXT to one of my best friend's and when I visited her locker I was debating on saying hi to him but I was literally mute 😳😂
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@bell. Damn bro is he cute?
almost 10 years ago
Reply
0
0
4936 19 426540218 profile 790904 0
@fiestytype😜 yeah we have a ton in common hahaha
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@bell. Talk to him then maybe he likes u
almost 10 years ago
Reply
0
0
4936 19 426540218 profile 790904 0
@fiestytype😜 idk I'll try hahahahaha
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@Bell. Or do what I do and ask UR friend to talk to him for you and then tell her to bring you up and see if he likes you
almost 10 years ago
Reply
0
0
4936 19 426540218 profile 790904 0
I never thought of that... I'll see. The weird thing is that my friend and him live in the same neighborhood 😬 good luck with your crush!!
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@bell. My crush lives a couple blocks away from me and I think he already knowes that I like him😑💔
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
but he doesn't like me back
almost 10 years ago
Reply
0
0
4936 19 426540218 profile 790904 0
aw man...
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@bell. Lol Ikr what a tragedy
almost 10 years ago
Reply
0
0
4936 19 426540218 profile 790904 0
yeah well, I wish the best!!
almost 10 years ago
Reply
0
0
5088 1 439609214 profile 729435 0
Omg me tooo my bae gonna lick his lips at me an wink gurl I was tooo happy!!!!!!!
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! Aww lmao mine just hugs me but it's to say hi and when he sees me in the street he doesn't say hi unless I'm with my other friend
almost 10 years ago
Reply
0
0
5088 1 439609214 profile 729435 0
@fiestytype😜bro one thing he does is that he never talks to me when he's around his friends an there mostly girls like I swear I was like damnn tf ?? Now you actin like a bitch ??
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! Lol true and i swear if he sees me or walks past me and he's alone and I'm alone and theirs no where to hide he will Act like he's talking to someone on his phone
almost 10 years ago
Reply
0
0
5088 1 439609214 profile 729435 0
Bro yesssss
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! Like me and my friend Brenda saw him and he dust realise i was looking at him the while time so I was looking at him and when he saw me he took out him phone and I thought about it twice and then I was like "this motherf....in my head tho"
almost 10 years ago
Reply
0
0
5088 1 439609214 profile 729435 0
Bro yessss I saw my dude today an I was like hey he gonna turn around like really so I was@like you actin like a bitch cuz you around yo hoes ?? It's cool like I give af I told him straight up
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! Damn what did he do when u said that??
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! If u have a pic if him post it up and say is he cute?? Unless he's on this app
almost 10 years ago
Reply
0
0
5088 1 439609214 profile 729435 0
Naw I don't think soo naw he turned hella red like bam!!!! An he was about to say somethin I was like you know what bye I ain't got time for fakirs an this bitch gonna@try to fight me cuz I called her a ho an I was like you mad cuz I said the truth??
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! Lmfaoo I wld have punched that bitch so hard and made her fall on the floor and then just looked at my crush like now what bitch?? I'm tougher that UR hoe
almost 10 years ago
Reply
0
0
5088 1 439609214 profile 729435 0
Hahahah yea but in my school you get expelled for that even if you have a argument !!!! Like wtf??
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! Damn just for an argument I bet UR principal is a pussy if u cough in it's office he/she will jump from being acres and will expel u cuz they don't wanna look like a punk
almost 10 years ago
Reply
0
0
5088 1 439609214 profile 729435 0
Hahahaha !!! It's that I go to a catholic school
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! Damn what is the ethnicity of ur crush??
almost 10 years ago
Reply
0
0
5088 1 439609214 profile 729435 0
Catholic well were all Catholic
almost 10 years ago
Reply
0
0
5088 1 439609214 profile 729435 0
An there all mostly Latinos in my school
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! Same here lol where so u live
almost 10 years ago
Reply
0
0
5078 1 438746297 profile 758441 0
@ChicanoProblems!!!!!!! My crush is Puerto Rican just like me but he's full and I'm half
almost 10 years ago
Reply
0
0
5019 5 433660491 profile 839762 0
what his name
over 9 years ago
Reply
0
0
5437 22 469838390 profile 865781 0
@fiestytype😜 same with me
over 9 years ago
Reply
0
0
4980 23 430358338 profile 826091 0
we'll you can look at him and u should talk to him!!!
over 9 years ago
Reply
0
0
5119 3 442294049 profile 979117 0
Try to talk to him it works😻
over 9 years ago
Reply
0
0
5152 12 445178850 profile 1123430 0
My crush acually talks to me I'm not afraid to talk to him, HES CRAZY😜😜😜😊😊
over 9 years ago
Reply
0
0
5188 14 448295871 profile 1152345 0
u do have a crush??
over 9 years ago
Reply
0
0
5152 12 445178850 profile 1123430 0
Ya but u don't no who it is😊
over 9 years ago
Reply
0
0
5188 14 448295871 profile 1152345 0
Colby?
over 9 years ago
Reply
0
0
5152 12 445178850 profile 1123430 0
@CORDY😋HE IS NOT AT OUR SCHOOL!!!
over 9 years ago
Reply
0
0
5188 14 448295871 profile 1152345 0
ya Colby goes to our school. Or Greg
over 9 years ago
Reply
0
0
5152 12 445178850 profile 1123430 0
@Cutie😘XOXO U R STUPID HE IS NOT AT OUR SCHOOL, how MANY times do I have to tell u
over 9 years ago
Reply
0
0
5200 21 449358279 profile 1124252 0
u are a hob
about 9 years ago
Reply
0
0




Connect with us
contact @ heycrowd.com
terms & conditions